3 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Bekkers - WaarBenJij.nu 3 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Bekkers - WaarBenJij.nu

3 weken!

Door: miloubekkers

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

We zijn hier nou al meer als 3 weken! En nu begin ik echt pas te beseffen dat ik pas over 2 maanden mijn lieve vriendje, ouders & broers pas weer zie. Dat duurt nog even, maar gelukkig gaat voor mij de tijd steeds sneller. :)

De dagen lopen vanzelf. En het werkt begint te wennen. Het is nu een gewoonte aan het worden. 2 dagen in de week moet ik de sea aquarium tour doen, het is niet zo leuk aangezien er veel uit valt, en de foto's worden bijna niet verkocht. Deze twee dagen duren zo lang voor dat ze voorbij zijn.
Er komen veel cruise schepen hier om met de dolfijnen te zwemmen bijvoorbeeld, dan is het wat drukker als gewoonlijk maar dan werkt het juist lekker door!:) De werk week gaat steeds sneller voorbij en het is zo weer weekend! Helaas gaat het weekend dan nog veel sneller voorbij.. Voor ik het weet is het alweer april!

We leren steeds meer mensen kennen, afgelopen weekend hebben we met 9 mensen gebbqt en dat was erg gezellig! Zo leer je steeds meer mensen kennen via via!:)
We gaan bijna elke avond wel even op het terras zitten, even uitrusten van de dag, af en toe eten we dan ook wat daar.

De muggenbulten worden steeds minder, alleen de oude zitten er nog en zijn allemaal kleine wondjes van het krabben(ja ik weet het niet slim maarja)

De post is geweest en ik heb al weer 2 kaarten gekregen!:) heb er nu al 7, ik vind het super fijn om post te krijgen vanuit nederland:) fijn om te horen hoe et met iedereen gaat enzo!:) en om te horen hoe koud het daar is, want jadat staat in iedere kaart!:) hopen dat het niet alleen in het begin is maar dat ik kaarten blijf krijgen:) hihi! (hint hint:p)

We hebben de afgelopen dagen wel veel last van kakkerlakken gehad, vooral ´s avonds lopen er hier veel rond. De avond van het bbq'en kwamen we laat thuis, de deur stond open en ze vlogen zo naar binnen! Geloof me dat is geen pretje! We hebben een fles met gif tegen insecten enzo, maar het werkt echt niet goed! We hebben ze dood getrapt maar later hoorde we dat het niet slim was, aangezien je dan de eitjes er uit trapt! Dus dat doen we de volgende keer maar niet meer!


  • 12 Februari 2012 - 12:12

    Petri Bekkers:

    Hoi Milou,
    Het is vast sneller april dan je denkt!
    Leuk verhaaltje weer.....maar die kakkerlakken, brrr!
    Heb je nog wat leuke foto's voor ons om te bezichtigen?
    groetjes, xxmamaxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 13811

Voorgaande reizen:

20 Januari 2012 - 25 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: