21 Februari 2012 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Bekkers - WaarBenJij.nu 21 Februari 2012 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Bekkers - WaarBenJij.nu

21 Februari 2012

Door: miloubekkers

Blijf op de hoogte en volg Milou

21 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

21 februari 2012

Ons weekend was weer aangebroken, dinsdag 14 februari, Valentijnsdag. Best gek, normaal sta ik er niet zo bij stil, en doe ik er eigenlijk niet zo veel mee. Maar het is toch gek als je vriendje helemaal aan de andere kant van de wereld zit. We hebben elkaar een kaart gestuurd, elkaar gesproken en daar houd het dan weer bij op. (Vandaag 21 februari, heb ik de kaart die Dennis hier naar toe op had gestuurd nog steeds niet ontvangen) Wel heb ik een Valentijnskaart gekregen van de Oma van Dennis :) Super lief, deze was er 1 dagje te laat, maar toch lief dat ze er aan heeft gedacht. We hebben van onze huisbaas ook nog iets gekregen, een tros ballonnen en een tegoed bon om uit eten te gaan! Super lief:)
Een oud vriendinnetje van Steffanie zit hier ook op het eiland, daar heeft ze woensdag mee afgesproken om mee naar het strand te gaan. Ik ben toen die dag voor school gaan werken. Dat moet namelijk ook gebeuren. 's avonds zijn we met z'n drieën bij het plein café gaan eten. De weekenden zijn zo voorbij, maar gelukkig de werkweek ook! Zondag waren we om 2 uur klaar met werken ivm carnaval. Super chill dus, wij wilde wel eens zien hoe de optocht er hier uit zag, dus zijn we daar met Jarvi naar toe geweest. Steffanie wilde op tijd terug zodat ze nog even met Jeroen kon skype, en ik ben toen nog gebleven. Na de optocht zijn Jarvi en ik naar een barretje gegaan waar ook nog andere mensen waren die we kenden. Hebben daar wat gedronken, en daarna nog wat gegeten.

Maandag avond zijn Leonie en Tim aangekomen, Steffanie ging ze alleen ophalen aangezien het anders waarschijnlijk niet in de auto paste, in eerste instantie dacht Steffanie dat ze om 8 uur aankwamen dus wij hadden van te voren nog rustig boodschappen enzo gedaan. Om 19.10 kijkt stef op haar telefoon en heeft ze een smsje van Leonie dat ze er al zijn. Dus stef snel richting het vliegveld... Ik rustig verder eten, steffanie der bed opmaken enzo, staat ze weer ineens binnen na 20 minuten, ja ik snap er echt helemaal niks van kan het vliegveld echt niet vinden. Ik alles laten vallen en meteen de auto mee ingestapt, samen hebben we het uiteindelijk wel gevonden. Uiteindelijk met moeite alles in de auto gekregen, en richting huis gereden, nog even wat zitten kletsen en toen zijn we maar gaan slapen.

Dinsdag hebben we lekker uitgeslapen, ontbeten met zijn alle en zijn we richting het west punt gereden om naar Shete Boka Park te gaan. Dit zijn inhammen waar de golven in slaan, en een erg mooie natuur. Hier hebben we een rondje gelopen en daarna zijn we richting de grote knip gegaan, om daar heerlijk even te zwemmen. We wilde s´avonds nog naar het afscheid van carnaval gaan kijken, we hadden gehoord dat het om 6 uur begon bij de brug, dus gingen wij daar naar toe. We hebben wat rondgelopen en gezetten, maar het duurde maar en het duurde maar, we dacht dat tie misschien al voorbij was aangezien we er na 6 uur waren, gevraagd, maar hij was nog niet voorbij geweest. Toen zijn we maar even bij de pizzahut eten gaan halen om vervolgens op het plein verder te wachten met onze pizza/pasta. Maar ze kwamen nog steeds niet. We vonden dat we wel lang genoeg gewacht hadden, dus zijn we aar het pleincafe gegaan, en hebben daar nog wat gedronken, later bleek dat ze pas om 11 uur bij de brug zoude zijn, maar daar hadden wij niet zo veel zin meer in aangezien, Stef Leonie en Tim morgen om 7 uur op de boot moeten naar klein curacao, en ik ze weg moet brengen!

• 22 Februari 2012 - 09:57

Britt:

He Milou,

Leuke verhalen heb je hoor en mooie foto's! Ziet er goed uit.

Veel plezier nog daar.

Groetjes,
    Britt (collega van je moeder)

• 05 Maart 2012 - 18:47

Ipertjes:

Hoi Milou,
    tja, je maakt wat mee daar he. Leuk om je verslagen te lezen. Geniet van alle kansen die je krijgt.
    Heel veel plezier van Loek, Marian en Ingrid xxx

• 13 Maart 2012 - 10:11

Marjan@vandijk-verhu:

hoi milou,

het is geweldig leuk om je site bij te houden, je bent nu al over de helft volgens mij en hoop dat je er veel geleerd hebt. Kennen de dolfijnen je al goed, lieve beesten he.
    Geniet van je tijd nog daar en tot ziens
    groetjes kees,marjan,linda,jack en Jur (is al flink gegroeid) doei en een dikke knuffel