Heeft iets te lang geduurd.... ;p - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Bekkers - WaarBenJij.nu Heeft iets te lang geduurd.... ;p - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Bekkers - WaarBenJij.nu

Heeft iets te lang geduurd.... ;p

Door: miloubekkers

Blijf op de hoogte en volg Milou

25 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Het is al even geleden dat ik een reis verslag heb geplaatst. Maar eindelijk daar is er weer een!

Het vliegt voorbij de tijd, over 3 weken komen papa mama jasper joris en dennis alweer! Ik kan niet wachten tot het zo ver is! Lekker 2 weekjes hier en dan nog maar een maandje en het zit er alweer op!

De afgelopen weken heb ik het even erg moeilijk gehad omdat mn schoonmama in het ziekenhuis kwam te liggen. Het liefste ben je dan natuurlijk bij hun om ze te steunen en er voor ze te zijn. Dit was voor mij, maar ook voor dennis even een moeilijke tijd. Gelukkig is ze nu weer thuis!:)

Ik heb mn uitslag van mn eerste deelexamen management daar ben ik voor geslaaagd!!

Nou heb ik het alleen nog maar gehad over de mensen in Nederland. Nu even over mezelf en wat ik de afgelopen tijd gedaan heb!:)

De dagen vliegen voorbij, de werkdagen maar vooral de weekenden!
Alleen vrijdag en zondag duren erg lang. Vooral de laatste paar weken. Dan heb ik namelijk SQtour. Opzich niks mis mee, dat ik op de dag iets anders moet doen. Maar de laatste weken is er niet veel te doen, de drie haaien shows die op een dag zijn vallen al weken uit. En dit blijft nog zeker 2 weken zo. Hierdoor is er maar weinig te doen op die dagen. Ik ga dan natuurlijk in de tussen tijd wel andere dingen doen, zoals dingen maken voor het bedrijf. Nieuwe prijslijsten en bijvoorbeeld een nieuw handboek.

Er is een baby dolfijntje geboren op het werk! Super leuk! De trainers moeten dan 's nachts 2 uur baby watching doen. Ze moeten dan de baby in de gaten houden, we zijn 1 keer mee geweest met een van de trainers. Echt super gaaf om te zien hoe het er 's avonds uit ziet!

De weekenden zijn zo voorbij.. Laatst zijn we bijvoorbeeld naa playa lagun geweest, daar hebben we gesnorkeld. Uren in het water gedoppert. Heerlijk! Net toen we er uit wilde gaan zag ik een schildpad! En daarna nog een! Super leuk! Had ik natuurlijk een onderwatercameratje gekocht maar om die nou heel de tijd mee te nemen in het water dacht ik. Naja volgende meer toch maar doen.

De ouders van Stef zijn er nou, de eerste avond hebben we heerlijk bij papagayo gegeten met zn viertjes:). We zijn toen optijd weer gegaan want de ouders van Stef hadden natuurlijk een lange reis achter de rug. We zijn ook een avond gaan steengrillen bij de kleine wereld. Super lekker! Het is voor ons wel super chill, want de meeste dagen word er nu voor ons gekookt. Hihi. Dat zal straks wel weer even wennen zijn als we het zelf weer moeten doen.

Afgelopen weekend heb ik lekker gechilld, gebbqt en nog meer gechilld hihi! Vrijdag was mijn broer jarig, best gek om daar niet bij te zijn! Gelukkig heeft tie van ons (Joris, Dennis en mij) een heel mooi kado gekregen, een vliegticket naar Milaan, want daar loopt zijn vriendinnetje nu stage.
Het gekste vind ik nog, dat ik morgen zelf jarig ben. En dat ik dit hier moet vieren! Niet erg, word zeker super gezellig, ondanks dat ik moet werken, gaan we s' avonds lekker uit eten, maar toch. Zonder familie, zonder vriendje.
Vandaag kwam de post, met heel veel kaarten, maar ik maak ze morgen pas open!:) Want dan ben ik pas echt jarig! :D
Vanavond gaan we het alvast vieren bij wet & wild! :D Dus dat word gezellig!

Woensdag gaan we met zn alle (morgen komen de zussen/schoonbroer van Stef) naar klein curaçao, ben heel benieuwd! En ik zal zeker mijn onderwatercameratje meenemen!! :)

Ik zal de volgende keer niet meer zo lang op me laten wachten met mijn reisverslag!! :)

  • 26 Maart 2012 - 06:28

    Lilian Trommels:

    Hoi Milou,
    Ipv van een kaartje feliciteren Peer en ik je via je site: Van Harte Gefeliciteerd.
    en hopelijk heb je het al super gezellig gevierd.
    Je verslagen zijn erg leuk om te lezen. Foto's super mooi.
    Ik snap wel dat jij je soms verveelt, maar als je dat vanuit Nederland leest, denk je toch wel eens: hoe kan dat nou? Baby dolfijntjes zien, haaien shows, onderwater schildpadden. Ik heb ze niet eens van heel weg weg gezien ...
    Geniet nog maar zoveel mogelijk, want 2 maandjes zijn zo voorbij.
    Fijne verjaardag en ik lees de volgende keer weer verder.
    xxx Lilian

  • 26 Maart 2012 - 07:40

    Petri Bekkers:

    Hey, eindelijk weer een verhaal van je, altijd zo leuk om te lezen, heb er echt naar uitgekeken!! Vandaag is een rare dag, je bent jarig, straks feliciteren via skype, wel vreemd, ik wil je een dikke knuffel geven en lekker verwennen voor je verjaardig.....komt goed gaan we doen als we bij je zijn!!! Wel chupa chups trakteren vandaag he! Hele fijne verjaardag en tot snel, dikke kus mama

  • 26 Maart 2012 - 14:17

    Demi En Mary:

    hoi milou
    een fijne verjaardag toegewenst,je krijgt nog wel een kadootje als je thuis bent.
    en hem je een dolfijntje geknuffelt want zo ja wil je daar dan een foto van maken.
    en ik misje heel heel heel erg.
    maar als je weer thuis bent krijg je van mij ook nog een kadotje.
    en heb je nog meer dieren ontmoet.
    en als je thuis bent hadt je nog een keertje beloofd om samen met dennis voetballen.
    maar dat hoeft niet als je thuis komt dat komt nog wel een keertje en als het zomervakantie is en je bent dan weer even thuis kan je wel een keer samen met dennis samen spelen groetjes demi en mary en een hele dikke kus en knuffel van jalie

  • 26 Maart 2012 - 17:01

    Nikki En Mila:

    Gefeliciteerd met je verjaardag en nog een fijne dag !!!
    En wij hebben duif- en koolmees baby's,de duif krijgt al vliegles van zijn moeder!
    Ons laatste visje is ook nog doodgegaan maar met Timo en Tijsje {de cavia's}gaat het goed.
    Veel liefs van Mila en Nikki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 17 Okt. 2011
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 13810

Voorgaande reizen:

20 Januari 2012 - 25 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: